Claire Fitzpatrick, din Bridgend, Țara Galilor, s-a pomenit cu o factură de patru cifre la apă cât pentru un parc acvatic, după cum singură s-a plâns.
Femeia a aflat de la compania Welsh Water că trebuie să plătească fix cât apare pe factură, nefiind nicio greșeală de calcul.
Claire Fitzpatrick spune că factura ei „s-a ridicat brusc și inexplicabil la patru cifre în vara lui 2022”. Potrivit Daily Star, care citează Wales Online, contorul de apă „se învârtea cu 100 de km pe oră”. Cauza se pare că ar fi o conductă spartă, dar un purtător de cuvânt al companiei Welsh Water a spus că, deoarece scurgerea provine de la țevi secundare, de pe o proprietate privată, uriașa factură trebuie plătită. „Toată strada ei ar trebui, probabil, decopertată”, a sugerat un inginer.
Femeia a povestit că, în august 2022, după ce s-a întors din concediu, a găsit o gaură uriașă apărută în pământ, în afara proprietății sale. „Nu au putut găsi scurgerea și au primit instrucțiuni să sape mai adânc. Așa că din nou au săpat și din nou nu au putut găsi nimic”.
Între timp, Claire a fost „lovită” cu o factură pe șase luni care a ajuns la 15.833,11 lire steline.
„Am fost șocată. Parcă aș avea un parc acvatic în grădina din spatele casei, atâta apă s-a consumat. Compania Welsh Water mi-a transmis că, dacă nu reușesc să găsească scurgerea, va trebui să plătesc eu un antreprenor privat care să o localizeze. Până atunci, contul meu a fost înghețat. S-a vorbit chiar despre un plan de plată. M-am gândit că e o glumă, chiar n-am cum să ajung să plătesc aproape 16.000 de lire”.
La rândul lor, cei de la Welsh Water spun că, într-un gest de bunăvoință, au încercat să o ajute în câteva ocazii pe femeie, oferind chiar un plan de plată eșalonată. „Continuăm să ținem legătura cu clientul pentru a-l sfătui cu privire la pașii pe care trebuie să îi ia pentru a rezolva problema. Ne pare rău dacă factura a provocat alarmă, dar i-am explicat clientului că, în caz de scurgeri interne, vom aplica o indemnizație în contul clientului odată ce reparația a fost finalizată. Vom continua să ținem legătura cu clientul în acest sens”, punctează compania de apă.